14 novembre de 2025 a les 9:09
![]()
Mont-roig Miami Turisme ha començat una nova etapa amb la renovació de la seva marca, de la pàgina web i la campanya de comunicació ‘Fem bategar la terra’. Aquesta transformació respon a la necessitat d’actualitzar la identitat turística del municipi, després de més de 16 anys amb l’antiga imatge, per adaptar-se a les noves estratègies i objectius de sostenibilitat, innovació i proximitat amb el visitant. La presentació es va fer ahir al migdia a l’Ecoespai de Miami Platja amb la presència de Fran Morancho, alcalde de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp; Yolanda Pérez, regidora de Turisme; Pablo Rodríguez, en representació de l’Agència Catalana de Turisme, així com autoritats locals, personal tècnic de l’Ajuntament i diverses persones del sector turístic, econòmic i associatiu del municipi.
En la seva intervenció, la regidora Yolanda Pérez va explicar que la renovació de la marca de Turisme és un exemple de la tasca que està fent l’Ajuntament de Mont-roig del Camp per transformar el municipi i va remarcar que “tot aquest treball no tindria sentit si l’empresariat local no respongués.” En aquest sentit va felicitar al sector turístic local per la bona feina feta i va presentar algunes de les principals dades com els 1,4 milions de pernoctacions registrades, de gener a octubre de 2025 (entre les 18.425 places d’allotjament disponibles al municipi).
L’alcalde Fran Morancho va destacar que la imatge representa de forma excel·lent la singularitat de Mont-roig i de Miami i l’aposta per ser diferents de la resta de destinacions, amb iniciatives fortes i atrevides que s’han fet els darrers temps, com per exemple, la de renaturalitzar les cales o la de no fumar a les platges.
La nova identitat de Mont-roig del Camp i Miami Platja parteix del concepte Un territori, dos paisatges: Mont-roig del Camp, abraçat per la muntanya de l’Areny, i Miami Platja, banyat pel Mediterrani. El logotip s’inspira en la “M” del logotip municipal i incorpora un cor que simbolitza la connexió entre persones, la protecció del territori i la cohesió comunitària. Els colors de la marca —vermell intens i turquesa brillant— reflecteixen la terra, la pedra, la passió i la vitalitat de Mont-roig del Camp, així com la frescor i energia del mar a Miami Platja.
Aquesta nova identitat no només transmet autenticitat i hospitalitat, sinó que també unifica la comunicació i el llenguatge visual de la destinació, reforçant la projecció del territori i els seus valors: sostenibilitat, dinamisme, i proximitat amb la natura i les persones.